piątek, 22 października 2010

Maybelline colossal volum' express

Zadowolona z innych produktów Maybelline postanowiłam zakupić maskarę Maybelline colossal volum' express. I już wiem, że raczej się nie polubiłyśmy ;)
Wydłużenie: +
Podkręcenie: -
Pogrubienie: +/-

Szczoteczka jest w porządku, ale wiadomo nie każdy (czy też każda ;)) lubi te z gatunku grubszych. Sam tusz jest dość rzadki, przez co sporo się go nabiera i trzeba uważać, żeby nie pokleić sobie rzęs. Obsypywania nie zarejestrowałam, z pogrubieniem i podkręceniem też średnio, ale tusz na pewno rzęsy wydłuża :) Nie pomyślałam przed swatchem i mam dość ciemny makijaż, ale mam nadzieję, że da się dostrzec efekt, jaki daje tusz :)

Tusz i szczoteczka:


Wytuszowane rzęsy:



2 komentarze:

  1. Śliczny efekt :D Bardzo mi się podoba cień/pigment, który masz na powiece :D co to?

    Zapraszam do mnie na pataq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czego Ty chcesZ? :D Efekt genialny. Sama przymierzam się do przetestowania tego tuszu

    OdpowiedzUsuń