wtorek, 26 kwietnia 2011

Haul numer 1

Pełna nadziei wybrałam się dziś do Natury w poszukiwaniu nowości Essence. Niestety - zawiodłam się :( We wrocławskich naturach dalej nie ma Blossoms, a wśród nowości obecne są jedynie niektóre odcienie szminek, błyszczyki Stay with me, niektóre lakiery, dorwałam również zachwalany pędzelek :) Później poszłam pocieszyć się w Rossmanie i SuperPharm i oto co upolowałam:

Wiem, że kosmetyki wyglądają głupio posadzone na kanapie ;) Ale nie wymyśliłam jeszcze żadnego bardziej artystycznego i ładniejszego miejsca ;) Jak Wy sobie z tym radzicie?:D 


Żele pod prysznic Original Source - wybrałam dwa zapachy: Lime i Mint & Tea tree. Początkowo chciałam kupić tylko ten z miętą, ktory idealnie pasowałby na upały, ale do lata jeszcze troche, dlatego zdecydowałam się też na limonkowy:)
Cena: 7,99 PLN / 250 ml
Jest to cena promocyjna w Rossmanie, później wzrośnie do około 10 PLN :)

 
Lakiery Catrice - trzy kolorki:
* 390 - Easy Peasy, Lemon Squeezy! (zielonkawy)
* 520 - Apropos Apricot (morelka)
* 510 - Bye, Bye Birdy! (żółty)
Cena: 9,99 PLN / 10 ml
Lakier Bell - Pastel palette 
Poszukiwałam lakieru podobnego do żółtego z limitowanki Essence Cute as Hell :) Na forum Wizaż.pl zasugerowano mi przyjrzenie się lakierowi z nowej pastelowej kolekcji lakierów Bell. Oto i on :)
Cena: 8,20 PLN / 9 g
 Essence Nail Art - Sealing top coat, czyli wierzchnia warstwa ochronna do zdobienia paznokci, jak pisze producent :)
Cena: 8,99 PLN / 10 ml
Essence - błyszczyk Stay with me. Zastanawiałam się między kolorem 01 a 02, wzięłam w końcu ten drugi o nazwie "My favorite milkshake". Cena: 8,99 PLN / 4 ml

Essence - pędzelek do smokey eyes
Cena: 5,99 PLN




Od pewnego czasu używam ciągle tych samych kremów do pielęgnacji twarzy i postanowiłam w końcu coś zmienić, mam nadzieję, że nie będę żałować :)

Regenerujący krem na noc Nivea zamieniam chwilowo na Dermedic, Hydrain 2, Krem intensywnie nawilżający o przedłużonym działaniu.
Cena: 34,99 PLN / 50 g
W SuperPharm zapłaciłam w promocji 19,99 :)

Krem matujący firmy Bioderma zastąpiłam intensywnie matującym kremem do twarzy SPF 10 Pharmaceris.
Cena: 38,99 PLN / 50 ml

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz