wtorek, 26 kwietnia 2011

Essence - supertrwały błyszczyk do ust

Długo stałam koło szafy Essence i zastanawiałam się nad kolorem. Korcił mnie jakiś ciemniejszy, chociaż przeważnie używam jasnych błyszczyków w odcieniu różowym. Przyzwyczajenie wzięło górę i zakupiłam kolor 02 - my favorite milkshake. Jest to jasny róż delikatnie wpadający w lekko brzoskwiniowy odcień. Niestety moim ustom nie nadaje zbyt koloru ale efekt mi się podoba :) Następnym razem muszę być bardziej odważna :D

 Produkt ma specyficzny aplikator, którzy możecie zobaczyć na zdjęciu na dole po lewej stronie. To super rozwiązanie, jest bardzo funkcjonalny, nie można zrobić sobie nim krzywdy, nabiera idealną ilość produktu, dzięki czemu możliwą są poprawki bez lusterka!

Produkt ma bardzo ładny zapach, przyjemną konsystencję, jest bezdrobinkowy. Niezjedzony spokojnie utrzymuje się około 2 godzin :)

Cena: 8,99 PLN / 4 ml


2 komentarze:

  1. cześć wizażanko! mam nadzieję, że uda mi się zapamiętać większość blogów essencomaniaczek, ;d chociaż to będzie ciężkie zadanie ;<

    OdpowiedzUsuń
  2. też kupiłam ten błyszczyk i ten odcień, bardzo mi się podoba.

    btw piękne ząbki :)


    zapraszam do mnie na rozdanie

    buziaki :)

    OdpowiedzUsuń