sobota, 30 lipca 2011

One lovely blog award


Do nagrody zostałam nominowana przez SenseSensibility87, za co serdecznie dziękuję :) Nominuję wszystkich, którzy poczuli się pominięci:)) Nie chcę wymieniać nikogo konkretnego, bo nie chcę nikogo zmuszać do zabawy, a poza tym chyba wszyscy nie tylko zostali nagrodzeni ale już odpowiedzieli :))

7 faktów o mnie:

1. Jestem maniaczką kosmetyczną, szczególnie kolorówki i ostatnio lakierów do paznokci, ale od dobrych 8 lat pozostaje wierna jednym perfumom - Lolicie Lempickiej <33

2. Uwielbiam sporty zimowe, szczególnie skoki narciarskie, jeżdżę na zawody od 10 lat!

3. Moim ulubionym kolorem jest fioletowy

4. Schudłam dość sporo w ciągu roku (około 25 kg) i przez to zupełnie nie umiem się ubierać, nie wiem w czym dobrze wyglądam, mam mało pasujących ubrań :(

5. Mieszkałam 3 miesiące w czeskiej Pradze i marze o tym, żeby kiedyś tam wrócić na dłużej

6. Zupełnie nie umiem, nie chcę i nie potrafię podejmować ważnych życiowych decyzji dotyczących studiów, życia, partnera, itd

7. Chociaż wolę góry od morza, marzę w tym roku o prawdziwych wakacjach pod palmami

Zasady:
1. Trzeba umieścić u siebie link do bloga osoby, która nas nominowała.
2. Należy wkleić logo na swoim blogu.
3. Napisać 7 rzeczy o sobie.
4. Wreszcie - wybrać 16 osób i poinformować je o tym poprzez komentarz na ich blogach.

1 komentarz:

  1. Kolor fioletowy także jest moim ulubionym, poza nim jeszcze kocham turkus :)
    Dziękuję za odpowiedź na Tag, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń