czwartek, 5 maja 2011

Lakier holograficzny Essence

Wyszłam dziś na krótki wiosenny spacerek i wróciłam z kolejnym nabytkiem z Natury :) Przed Wami lakier nawierzchniowy ze specjalnym efektem 03 hello holo, dzięki któremu możemy uzyskać na naszych paznokciach holograficzą taflę :D. Bez słońca lub w ciemniejszym pomieszczeniu lakier wygląda po prostu jak szary brokat, co średnio mi się podoba, ale w słońcu bądź sztucznym oświetleniu zmienia się nie do poznania! Pędzelek jest dość duży, nabiera odpowiednią ilość produktu, nie robi smug. Drobinki są naprawdę malutkie, dzięki czemu brokat "nie odstaje", paznokieć jest gładki i nie wymaga użycia dodatkowej warstwy nawierzchniowej. Myślę, że będzie się pięknie prezentował latem w pełnym słońcu. Nie bardzo umiałam uchwycić jego urok, mój aparat pięknie chwytał brokatowe drobinki zamiast holograficznego efektu :(( Ale polecam zobaczyć filmik na blogu AllYouDesire! Na moich zdjęciach to zaledwie jedna warstwa hello holo położona na czarny lakier Essence. Mam ochotę dokupić jakąś szarość i na niej wypróbować ten efekt :)

Cena: 7,99 PLN / 8 ml


W tle ręce taty, dzielnie pomagał w robieniu zdjęć ;))





1 komentarz: