niedziela, 5 czerwca 2011

W poszukiwaniu idealnego żółtka - porównanie żółtych lakierów

Pewnego dnia zamarzył mi się żółty lakier :) Szczególnie ten z Essence z serii Colour & Go 51 Yellow Mellow, ale nie mogę go dorwać we wrocławskich Naturach :(( Kupiłam więc Catrice 510 Bye, Bye Birdy! Ale chyba nie do końca się z nim rozumiem, bardzo mi bąbluje i jakoś nieestetycznie wygląda :( Szukałam też czegoś trochę bardziej pastelowego, więc kupiłam Bell  Pastel palette nr 4 :) Ale to znów nie było to, był z kolei za bardzo pastelowy, wydaje mi się też, że baaardzo minimalnie wpada w zieleń. W dodatku aplikacja - jestem na nie :( Po dwóch warstwach dalej widziałam prześwity :( I kiedy już niemal straciłam nadzieję, udało mi się dorwać żółty lakier z kolekcji limitowanej Essence Blossoms etc... 03 My yellow fellow :) I to jest to!:D Dwie warstwy dają dobry efekt, lakier ma delikatny żółty shimmerek, który widać na zdjęciu :) Szybkość wysychania w normie, pędzelek mi się podoba, jest długi i nabiera odpowiednią ilość produktu. Mój faworyt spośród wszystkich żółtków, z którymi miałam przyjemność się zetknąć :) Myślę, że przy najbliższej okazji zakupię też Colour Alike 450 Drwiny z cytryny, bo bardzo mi się podoba :) Nie wiem jednak, jak jego aplikacja i trwałość. Ten ze zdjęcia przechowuję dla koleżanki, więc niestety nie mam okazji go wypróbować :( Ale podpytam jak się sprawuje :))

Koszt każdego z nich zamyka się w 10 PLN.

Colour Alike 450 Drwiny z cytryny - 7,99 PLN / 8 ml
Catrice 510 Bye, Bye Birdy! - 9,99 PLN / 10 ml
Essence Blossoms etc... 03 My yellow fellow - 6,99 / 7 ml
Bell Pastel Palette nr 3 - 8,20 PLN / 9 g

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz