poniedziałek, 13 czerwca 2011

Neonowy lakier Golden Rose

Golden Rose, lakier do paznokci z proteinami, kolor 307, czyli taki neonowy buraczek ;) To w zasadzie intensywny róż, ale wydaje mi się, że nałożony na paznokcie wpada trochę w czerwień. Dziwny kolor, niezbyt przypadł mi do gustu. Pierwsza warstwa robi smugi i praktycznie wcale nie kryje, dopiero kolejne dwie dają satysfakcjonujący rezultat. Pędzelek jak pędzelek, ja mam dużą płytkę paznokcia i dlatego wole większe, rzecz gustu. Konsystencja lakieru jest bardzo wodnista, lakier szybko ściera się z końcówek, chociaż za cenę 5 złotych za aż 12,5 ml można mu to wybaczyć. Schnie bardzo powoli, dlatego na zdjęciach jest z top coatem, który na szczęście zamaskował fakturę mojej pościeli, która kilka godzin po malowaniu odbiła się na lakierze. Moimi faworytami w dalszym ciągu pozostają lakiery Essence :)

Cena: około 5 PLN / 12,5 ml







2 komentarze:

  1. Ja patrze wlasnie na zdjecia i nie rozumiem swojej wczesniejszej niecheci do tego koloru ;))

    OdpowiedzUsuń