środa, 8 czerwca 2011

Miętowy lakier Esssence You Rock! 03 Kings Of Mints

Z You Rock! interesował mnie jeden lakier, w dodatku nie ten, który kupiłam ;) Kiedy podeszłam do standu dostałam niemal oczopląsu, bo limitka była jeszcze nienaruszona i miałam pełen wybór. Wzięłam tylko lakier w kolorze, który do tej pory mnie nie przekonywał - mięta (Essence, You Rock! 03 Kings Of Mints). Wszystko wskazuje na to, że jest ładny ;) Dziś zebrałam nawet trochę komplementów i pytań, gdzie go można kupić :) W dodatku patrzę na swoje paznokcie i jestem zadowolona, chociaż na początku myślałam, że to nie jest kolor dla mnie. Teraz zmieniłam zdanie i myślę, że tego lata będzie pojawiał się dość często na moich pazurkach. Krycie jest dobre, w zasadzie wystarczą dwie warstwy. Na zdjęciach są trzy :)

To zdjęcie chyba najlepiej oddaje kolor :)

Cena: 6,49 PLN / 7 ml
Tak, 7 ml :) Nie wiem, gdzie to upchnęli w tak małej buteleczce ;) Dla porównania lakier z limitowanej edycji Blossoms etc..., który ma również 7 ml :)

2 komentarze:

  1. U Ciebie wygląda naprawdę ślicznie :) na 100% będę robiła kolejne podejścia, bo kolor mi się strasznie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki:)) Spróbuj znalezc na niego sposob, bo naprawde warto!:)

    OdpowiedzUsuń