czwartek, 24 listopada 2011

Pojemniczki podróżne - aktualizacja

Podczas wyjazdów często przekładam i przelewam kosmetyki do mniejszych opakowań. O zestawach podróżnych z Sephory i SuperPharmy pisałam juz wcześniej tutaj. Wzbogaciłam swoją kolekcję plastikowych pojemniczków podróżnych o zestaw z TK Maxx, za który zapłaciłam około 11 złotych. Niestety, wyrzuciłam już kartonik na którym było napisane, kto jest producentem :( W skład zestawu wchodzą dwa okrągłe pudełeczka, 2 buteleczki (mniejsze niż te z Sephory i SuperPharmy, porównanie na zdjęciach), mini-szczoteczka do zębów, otwierane lusterko i ręczniczek :)



1 komentarz:

  1. Cena zestawu pojemników z Sephory ostatnio mnie przeraziła... Prawie 30 złotych za parę plastikowych opakowań... Cena zestawu z TK Maxxa podoba mi się dużo bardziej :)

    OdpowiedzUsuń